Mé zasvěcení do prvního stupně Reiki..

12.03.2014 01:32

(kopie tehdy psaného článku)

 

Dne 28.10.2010  v 21:30 jsem byla úžasnou slečnou ze slovenska zasvěcovaná do reiki I. stupně. Na celém zasvěcení jsme se poctivě předem dohodly, slečna mi poslala potřebné materiály, skripta, které jsem si ještě před zasvěcením prostudovala, abych věděla, do čeho naprosto přesně jdu, jak se to může projevovat a co můžu očekávat během zasvěcení, po zasvěcení a během doby čištění. Popíši, jak se celá věc odvíjela z mého pohledu člověka, který byl zasvěcován (jen upozorňuji, že každý člověk má své vlastní pocity, vnímání a zážitky)...

 

PŘÍPRAVA A ZASVĚCENÍ

 

Jiný používaný výraz pro zasvěcení je "iniciace". Ten je ale mnohem méně používaný a ve valné většině jej používají mistři-učitelé reiki, kteří nemají křesťanské či jiné náboženské zaměření.

Během zasvěcení mistr-učitel žákovi očišťuje energetický kanál a odstraňuje z něj bloky, aby léčivá energie reiki mohla člověkem v pořádku proudit. Dále harmonizuje čakry, aby se tím zlepšil kompletní stav člověka, jeho aury, jeho vyzařování a odstranili se další možné bloky, znečištění, nemoci..  Mistr reiki prostě připravuje člověka pro dokonalé přijetí energie reiki a schopnost ho dále šířit, tedy být kanálem pro tuto léčivou energii. Po zasvěcení ale nejsme léčiteli jako takovými, pouze jsme očištění a přijati jako léčivý kanál, pomocník pro energii reiki, která léčí, to ona je vlastně léčitel, my jen její asistenti. 

Před zasvěcením se má člověk osprchovat nebo vykoupat, jelikož po zasvěcení se nemá 24 hodin sprchovat (což teda neobjasním, jelikož nevím, proč to tak je, ale až na to přijdu, určitě to doplním). Při zasvěcení musí být člověk v naprostém klidu, nevyrušovaný, nesmí mít na sobě žádné kovy, naušnice, náramky, prsteny, náhrdelníky.. měl by být naprosto "čistý", neměl by na sobě mít žádnou černou barvu. Ideální je zasvěcení v tmavší místnosti, se zapálenou svíčkou a puštěnou tichou relaxační nebo meditační hudbou a místnost by měla být provzdušněná (vyvětraná).

Takže jsem si zašla do sprchy, oblékla jsem se do bílého pohodlného domácího oblečení, zavřela jsem se v ložnici, otevřela okno dokořán, připravila svíčky a na notebooku zapla potichoučku hudbu "reiki" (tak jsem ji přesně stáhla z netu). Zhasla jsem velké světlo, zavřela okno, aby mě nerušili zvuky aut z venku, zapálila svíčky a usadila se na židli tak, abych měla obě nohy na zemi a seděla pohodlně, ale vzpřímeně. Důležité je, že se nesmí křížit končetiny, jinak se brání klidnému toku, proudění energií. A vzpřímené sezení je potřebné k toku reiki energie hlavním energetickým kanálem v těle. Zavřela jsem oči a během chvilky jsem zřetelně cítila, jak mi ztěžkly nohy, jakoby se opravdu uzemnili, spojili se zemí. Velice ztěžklé jsem měla nohy od kotníku dolů, pak stehna a celý hrudník jsem měla jakoby těžký až sevřený, za krkem  jsem cítila tíhu, tlak a mírné brnění. Silně mi brněly celé lýtka, nejvíc v oblasti nad kotníkem a celé ruce jsem měla pro změnu mírně odlehčené, dlaně brněli a prsty vyloženě vibrovaly. Celou dobu zasvěcení se mi točila hlava. Ze začátku jakoby sekaně, jakoby mě někdo i se židlí posouval o 10cm doleva a najednou se mnou cukl zpět za dobu jednoho údaru srdce, pak se to jakoby "odseklo" a motala jsem se dokola. Zasvěcení mělo trvat podle dohody 30-40minut, ale seděla jsem cca 50, protože jsem stále cítila zřetelné vibrace, točení hlavy nepřestávalo a na posledních 10-15 minut se mi zvedal žaludek jako při mírných závratích.Celou dobu zasvěcení jsem za zavřenými víčky viděla proudění bílé až stříbrobílé energie. Až pak tyhle pocity pomalu odeznívaly. První přestalo motání hlavy, pak mi ztěžklé části těla "odztěžkly" a až uplně nakonec přestávalo brnění rukou a pocit na zvracení. Brnění se po zbytek večera a noci samovolně opakovaně zpouštělo. Po ukončení zasvěcení jsem se šla hodně napít vody, jak mi doporučila drahá slečna mistrině a bavila jsem se na reakci naší kočky, která se ke mně hrnula vynadat mi, že jsem se zavřela v ložnici, ale těsně u mě se zasekla a začala mi rozvášněně očichávat ruce z různých stran a pak sebou švihla na zem a nastavovala se a nechávala se hladit cca 10minut. Pro pochopení.. naše kočka není zrovna mazlivý typ, většinou přijde, nechá se jednou, maximálně dvakrát pohladit a aristokraticky si to odkráčí někam do soukromí, takže jsem působení reiki opravdu ocenila a stále oceňuji, kočka se chodí trochu mazlit. 

 

OČIŠTĚNÍ

 

Po zasvěcení do Reiki I. stupně přichází přibližně 20ti denní doba očištění a zaběhnutí do práce s touto energií. Stejně jako zasvěcení prožívá každý člověk jinak, tak i očista probíhá u každého člověka odlišně. Já jsem tedy zasvěcená třetí den a pozoruju na sobě některé změny. Kromě toho, že se za mnou chodí kočka mazlit a dokonce mi ani nedá facku, když jí sáhnu na uši jsem si všimla, že mnohem míň jím. Jakoby si tělo teď říkalo o menší nápor, menší zátěž, aby se mohlo soustředit na očišťování. Taky nemám zájem o těžká jídla, spíš mě to táhne k čisté zelenině, ovoci.. čistému, zdravému jídlu. Víc piju, což se doporučuje po zasvěcení, moje tělo si o vodu automaticky samo říká, takže vždycky když projdu kuchyní, tak menší sklenička minimálně padne. Reiki se má po zasvěcení těch 20 dní cvičit, pouštět tok energie přibližně na 20 minut, aby se tělo očišťovalo a procvičovalo. Mně se reiki sem tam spouští i samovolně, většinou, když jsem vyčerpaná, nebo jsem v blízkosti někoho vyčerpaného, nemocného.. Největší reakce, kterou jsem zatím zpozorovala, dost nepřehlédnutelná, byla cca po 36hodinách od zasvěcení. Napustila jsem si vanu, naložila se do ní, zavřela oči a spustilo se mi reiki, brněly mě dlaně, prsty, lýtka a během chvíle mě začaly pálit paže ze zadní strany. Tak jsem si je prohlédla a našla objevující se rudou vyrážku, která opravdu nepříjemně pálila. Vyrážka byla během půl minuty po celých zádech a připadalo mi, že mi místa s vyrážkou snad hoří. Ihned jsem vypustila vodu z vany, osprchovala se studenou vodou, vylezla a zcela rudá místa jsem si namazala olejem z citrusové trávy a mandlí, který pokožku zklidnil a jen se mi reiki zase samovolně "vyplo" vyrážka začala mizet. Byla to akce cca na 15minut. Spojuji to s reiki, jelikož na vyrážky netrpím a nic neobvyklého kromě zasvěcení a spuštění reiki se kolem mě neodehrálo. Ostatní pouštění reiki probíhá bez vyrážky, pouze mě brní dlaně, nejvíc prsty a lýtka mírně. Taky jsem si všimla větší citlivosti v prstech a citlivější kůže celkově. U některých lidí se prý objevuje i zvracení, angíny, chřipky, virozy prostě.. průjmy, apod. Podle toho, jak moc je člověk zněčištěný. Po očistné době je člověk připravený plně léčit a využívat reiki v plné míře prvního stupně.

 

Doufám, že se mi poštěstí si doplnit časem ještě alespoň druhý stupeň reiki, abych mohla léčit a posílat energii i na dálku, do minulosti, budoucnosti atp.

 

Ještě bych chtěla veřejně poděkovat mojí učitelce, mistr reiki Cejarka (Alenka Klepsatelová), která mě do reiki I. zasvětila na dálku a trpělivě odpovídala na moje dotazy. Je to moc moc úžasná a slunečná žena. 

 

Moje pýcha: